7 Aralık 2014 Pazar

Belki de Kalbinizin Anahtarı Buradadır!!! (AŞK KOLYESİ)

Fuşya Tonlu "AŞK" Kolyesi!!!







Herkese iyi hafta sonları, huzur dolu pazarlar olsun :))))
Umarım herkes çok iyidir...
Bugün size genellikle düz hareket detayı olmayan kıyafetlerinizin  üzerine takabileceğiniz  bir kolye yapımından bahsedeceğim.



Yapımı biraz karmaşık ve zor görünüyor olabilir. 
Oysa ki oldukça basit ve rahatlıkla yapılabilecek bir kolye.
Sizi daha fazla meraklandırmadan yapım aşamasını anlatmanın vakti geldi...

                    MALZEMELER


  • Evde kullanmadığınız zincir(uzunluğunu  siz istediğiniz gibi ayarlayın)
  • Bilekliğimin zincirleri, metal detayları ve boncukları                                                                        (küçük anahtar metali,top boncuk,kalpli ve kare boncuklar,yuvarlak metal)
  • Fuşya tonunda tül(siz dilediğinizi seçebilirsiniz)
  • Kendi kullanmadığım bilekliğimden çıkardığım altın sarı boncuklar
  • Misina ip
  • Makas ve çakmak

İlk olarak uzun zincirimizi 2 ye ayırdım ve zincirin iç kısmına renkli tülü geçirdim.
Daha sonra elime misinayı aldım ve bir boncuk bir metal şeklinde dizdim.
Bir kalpli boncuk bir yuvarlak metal bir sarı boncuk şeklinde dizdim.
12 tane boncuk metal dizdikten sonra metalin içine de tülü uzunluğuna yerleştirdim.
Ardından yuvarlak yapıp bağladım ve misina uçlarını çakmakla yakıp iyice yapışmasını sağladım.
Uzun tüllü zincirin uçlarına birer halka takıp yuvarlağa monte ettim.
Bilekliğimden kopardığım zincirlere elimde ne kadar boncuk ve metal detay varsa eşit şekilde taktım.
Hazırladığım zincirleri yuvarlağa birer aralıkla taktım.
Ve  kolyemiz hazır...

Bu kolyenin içinde AŞK gizli...
Minik kalpler,küçücük anahtarlar,pembe renginin sevimliliği...

Kalbinizin anahtarını taşımış olacaksınız bu kolyeyle.
Yapımı oldukça basit.
Siz de benim gibi kolyeler yapıp kendinizce anlamlar katmak istemez misiniz?

Yeni fikir ve tasarımlarımızla burada olmaya devam edeceğiniz. 
Yorumlarınız bizim için önemli.Yorumlarınızı bekliyoruz.

Çikolata tadında akşamlar diliyorum.
 Sevgiyle Kalın:))))




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder