14 Aralık 2014 Pazar

Bu kolye size farklılık katacak!!!

Örgü Modelli Kolye:))


Herkese iyi akşamlar sevgili takipçilerimiz:))))
Birkaç gündür paylaşımda bulunamadık. Görüşmeyeli nasılsınız?
Hepinizin iyi olduğuna inanıyorum. İyi düşün iyi olsun dimi ama :))))
Biz dur durak bilmeden evimizdeki eski  eşyaları karıştırıp size yararlı olabilecek tasarımlar yapıyoruz.
Gün geçtikçe  tasarım,el işleri,takılar,geri dönüştürülmüş malzemeler daha sayamadığım birçok yaptığımız ürünleri sizinle paylaşacağız.
Yapmış olduğum kolyeyi farklı tarzların birleşimi olarak algılayabilirsiniz.
Bir yandan zincir ve metaller, diğer yandan örgü motifi...
Güzel bir harmanlama olduğunu düşünerek sizinle paylaşmak istedim.

Şimdi gelelim kolyemizin yapımına...
                                                   


  MALZEMELER


  • Elinizde bulunan herhangi bir zincir kolye(kararmış zincir kolyeleriniz olabilir)
  • Pembe ve beyaz bez
  • İğne iplik
  • Metal yuvarlak boncuklar
  • Makas
  • Gerekirse yapıştırıcı


İlk olarak bezlerimizi zincirimizin uzunluğuna göre ince şeritler halinde kestim.
2 pembe 1 beyaz şerit şeklinde kesip,uçlarını birleştirip ördüm.
Ardından  örgüye zinciri doladım.
Daha sonra zincirle örgünün uçlarını birleştirip iğne iplikle diktim.
Belirli aralıklarla elimdeki metalleri örgü üzerine diktim.Yalnız ön uç kısımlara dikerseniz daha hoş bir sonuç elde edersiniz.

İşte bu kadar...
Her kıyafetinizin üzerine takabileceğiniz bir kolye elde ettim.
Siz de çok rahat yapabilirsiniz ve kullanabilirsiniz.
Deneyin ve sonucun  sizi ne kadar mutlu edeceğini görün.

Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere...
Herkese çikolata tadında uykular:))
Sevgiyle kalın !!!


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder