24 Aralık 2014 Çarşamba

Renkli mi renkli bir kolye tasarlamaya ne dersiniz?

                                                         
                                                                   Rengarenk Kolye 


Herkese Merhabalar  :)))
Hepiniz iyisinizdir umarım...
Bugün siz sevgili takipçilerimizle kullanmadığım bezlerden yaptığım kolye yapımını anlatacağım.
Beğeneceğinizi düşünerek yapım aşamasına geçebiliriz...

MALZEMELER
Renkli kullanmadığınız bez parçaları
Zincir
Renkli fosforlu ipler
Şerit boncuk

İlk olarak alttaki resimde de görüldüğü üzere bezleri uzun şeritler halinde kestim.


Daha sonra sırayla renk renk zincire geçirip yapıştırdım.
V şeklinde şeritleri kestim.
Şerit boncuğu,fosforlu ipleri ve zinciri dilediğim gibi şeritlerin üzerine yapıştırdım.


Ve kolyemiz hazır...
 Renkleriyle göz kamaştıracak kolyemiz...

Benim de her kıyafetimin üzerine kullanabileceğim bir kolyem olsun istiyorsanız hemen yapmaya başlayın.
Benim tercihim bu renkleri kullanmaktı.
Siz dilerseniz daha değişik renkler ve şekiller uygulayabilirsiniz.

Herkese kucak dolusu sevgiler:)))
Bir sonraki paylaşımda görüşmek üzere...
İyi Geceler,Sevgiyle Kalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder