9 Aralık 2014 Salı

Sizin de bir Renkli Bileziğiniz olsun istemez misiniz!!!

Renkli Bilezik 

                                     
                                          Herkese yağmurlu bir günden merhabalar :))))
                        Bugün size renkli iple hazırladığım bilezik örneğini tanıtacağım.
                        Yapımı oldukça basit ve günlük hayatta kullanabileceğiniz bir bilezik olacak.
                        Biraz el işi marifetinizi de pekiştirebileceğiniz bir tasarım.
                        Şimdi gelelim yapılışına hazır mısınız?



   Yukarıda da görüldüğü gibi malzememiz oldukça az ve evde rahatlıkla bulabileceğiniz malzemeler.

                                          MALZEMELER                                                                                                                          

  • Beyaz renk kullanılmayan bez 
  • Tığ
  • Kendinden renkli oya ipi (Herkesin evinde mutlaka annesinin el işi ipleri vardır)
  • Makas
  • Yapıştırıcı
  • Eski rengi solmuş herhangi bir bilezik

 İlk olarak iple tığı alıp,bileziğin her yanını saracak miktarda zincir çektim ve hazırladım.
 Bileziği alıp beyaz bezle her yanını sarıp yapıştırıcıyla yapıştırdım.
 Hazırlamış olduğum zincirle çekilmiş ipi bileziğe sıkı sıkı sardım ve açılmaması için ucunu güzelce yapıştırdım.

İşte bu kadar...
Eminim siz de gördükten sonra mutlaka yapmak isteyeceksiniz.

Eldekileri değerlendirmeyi bilmeliyiz.Geri dönüşüm hepimizin içinde olmalı.

Yeni ve güzel fikirlerle görüşmek üzere...
Sevgiyle Kalın:))))










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder