17 Aralık 2014 Çarşamba

Doğum Günü veya Özel Günleriniz İçin Sürpriz !!! (Sevgiliye Özel)

                                                  Rengarenk Kurabiye Dolu Hediye Sepeti


Merhaba sevgili takipçilerimiz:)))))
Nasılsınız.Umarım herkes iyidir...
Bugün sizlere sürprizim varrrrrr!!!
Hem de çok işinize yarayacak bir sürpriz...

Özel günler yaklaştığı zaman hepimizi bir telaş sarar biliyorsunuz.
Acaba ne yapmalıyım,nasıl bir hediye almalıyım diye düşünürüz.
Genellikle biz bayanlar olarak sevgililerimize el emeği hediyeler yapmayı tercih ederiz.
İsteriz ama fikir üretemeyiz,aklımız karışır bu da bizlerde stres ve heyecan yaratır.
Evet, bugün sizin bu heyecanınızı yatıştırıcı bir fikirle sizlerleyim.
Ben doğum günü için böyle bir sepet hazırlamıştım fakat siz başka özel günleriniz için de yapabilirsiniz,tercih sizin.

Gelelim yapımına...

MALZEMELER
Minik bir sepet(siz çeşitli modellerde kullanabilirsiniz.) 
Pembe,mavi,kırmızı ve şeffaf sedefli şeritler
Pembe keçe
Uçuk pembe tonlarında tül
Mesajlı cıvıl cıvıl renklerde kurabiyeler
Makas
Yapıştırıcı


Yukarıdaki saydığım malzemelerin renkleri ve modellerini kendiniz ve sevgilinizin zevkine göre değiştirebilirsiniz.

Sepetimin dış tarafını renkli şeritlerle sararak yapıştırdım.
Hiç açık bir yer kalmayacak şekilde sardım.
İç tarafını pembe keçeyle kapladım ve yapıştırdım.
Hafif dışa doğru keçenin gözükmesini istedim.
Sepetinin altının gözükmemesi için altına da keçe yapıştırdım.
Kulp kısmını da pembe şeritle sardım yapıştırdım.
Kulp kısmıyla sepetin birleştiği yerlere şeffaf sedefli şeritle kurdeleler yapıp bağladım.
Sepetimin içine hazır yaptırdığım kurabiyeleri koydum.(siz kendini de yapabilirsiniz kurabiyeleri ya da daha farklı hediyeler koyabilirsiniz.)
Paketleme kısmına gelecek olursak; sepetimizi tülün tam ortasına koyup yanlardan toplayarak tepede birleştirdim ve  şeffaf sedefli şeritle kurdele yaptım .
Tülün fazla kısımlarını şekil vererek kestim.

Sepet yapımı bu kadar...
Siz de kendi ellerinizle yaptığınız hediyelerle sevgilinizi şaşırtmak istemez misiniz?
Gidip hediye alabilir,yanına böyle güzel bir sepet yapabilirsiniz.
 Diğer paylaşımlarım da sepetin yanında yaptığım diğer hediyelerimi de anlatacağım.
Merakla beklemeniz dileğiyle...

Herkese kucak dolusu sevgiler:))
Kendinize iyi bakın...






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder