19 Aralık 2014 Cuma

Yeni yıl için güzel bir hediye, hadi siz de yapın!!!

                                                           Yeni Yıl Hediye Kesesi



İyi akşamlar sevgili takipçilerimiz :)))
Herkese merhabalar.
Bugün size yeni yılın yaklaşması sebebiyle yaptığım bir hediyeyi tanıtacağım.

Yeni yıl konseptine uygun kendinizin yapabileceği güzel bir hediye kesesi olacak.
Yeni yıla sayılı günler kala sevdiklerinize yapabileceğiniz şirin mi şirin bir hediye yapmak için hiç durmayın.
Paylaşımımızı okur okumaz hemen yapmaya başlayın.
Gelelim yapımına...

MALZEMELER 

Yılbaşı süsleri(kozalak,renkli top, minik süs kiraz,noel baba figürü, plastik yeşil süsler)
Kırmızı tül
Kırmızı kurdele
İçine koymak için isteğinize bağlı hediyeler
(Ben çeşitli şekerler,nazar boncukları,minik çikolatalar koydum)
Yapıştırıcı 
Makas
Hediye Kartı

İlk olarak kırmızı kurdeleyi belirli bir uzunlukta kestim ve iki kat yaptım.
Kozalak,kiraz figürü,yeşil süsleri birbirine yapıştırdım.
Kurdelenin tam orta noktasını bulup kozalaklı süsle kurdeleyi yapıştırdım.
Yeşil topu  noel baba figürünü de  kurdeleden geçirdim hazır hala getirdim.
Tülün tam ortasına içine koyacağımız hediyeleri koydum.
Ardından kenarlarından toplayarak tam ortada birleştirdim. 
Hazırlamış olduğum kurdeleyi bağladım.
Tülün fazla kısmını düzenli bir şekilde kestim.
Hediye kartının üzerine de noel babayı yapıştırdım.
Küçük çam ağacı simgeli mandalla tüle tutturdum.

Sevdiklerinize içinde bulunan şeker ve çikolatalar gibi tatlımı tatlı bir hediye vermek istemez misiniz?
Durmayın hemen yapın.

Yeni yıla güzel dileklerle girmeniz dileğiyle, herkese şimdiden iyi yıllar...
Sevgiyle Kalın:)))





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder