10 Aralık 2014 Çarşamba

Renkleriyle cıvıl cıvıl bir kolye bence size de çok yakışacak !!!


Rengarenk Boncuk Kolye


         
Herkese bu soğuk kış gecesinden merhabalar :)))
Görüşmeyeli herkes iyidir umarım...

Yıllar geçtikçe küresel ısınmanın etkileri artıyor, çevre ve yaşam şartları her geçen gün değişiyor ve zorlaşıyor.
Doğada bulunan atıklar daha geç fosilleşiyor  ve çevre kirliliğine neden oluyor.
Bunun önüne geçmek için kullanmadığınız eşyalarınızı atık durumuna getirmeden önce mutlaka geri dönüştürecek bir çözüm bulun.
Bizim amacımız hem doğayı korumak, hem de eldeki az malzemeyle günlük hayatımızı kolaylaştıracak ürünler elde etmek ve buna sizi de dahil etmek.
Değişik fikirlerle size yardımcı olmak için buradayız.

Bildiğiniz üzere alışılmış hepimizin kullandığı kış renkleri vardır.Koyu ve kasvetli renkler...
Gelin biz bu alışılmışın dışına çıkıp, rengarenk bir kolye tasarlayalım.
Çünkü bize renkler çok yakışacak,canlılık katacak.
Ne dersiniz...
Evet herkes benimle aynı fikirdeyse gelelim kolyemizin yapılışına...


Belki siz bana diyorsunuzdur her yaptığına çok basit ve kolay yazıyor diye.
Ama gerçekten yapılışı o kadar rahat ve zevkli ki...
Yaptığınızda,denediğinizde beni çok iyi anlayacağınızdan eminim.


                                                    MALZEMELER

  • Siyah ip
  • Tığ
  • Renkli Boncuklar(İstediğiniz her çeşit kullanabilirsiniz.)
  • Kolyeyi takmak için klips 
  • Pense


Elinize ipi ve tığı alıp zincir çekmeye başlıyoruz.
5 tane zincir çektikten sonra arasına bir tane boncuk takıp tekrardan zincir çekmeye devam ettim.
Her 5 zincir de bir boncuk takıp aynı işlemi devam ettirdim.
Boynunuzdaki duruşuna göre uzunluğunu kendiniz ayarlayabilirsiniz.
İsterseniz uzun,isterseniz kısa yapabilirsiniz karar sizin.
8 adet eşit uzunlukta yaptıktan sonra hepsini birleştirdim ve tığ ile birbirine bağladım.
Ardından klipslerini taktım ve kolyeyi kullanıma hazır hala getirdim.

Gördüğünüz gibi hem duruşuyla hem yapılışının kolaylığıyla sizi cezbedecek bir kolye tasarımı.
Renkleriyle sizin içinizi ısıtacak, her kombininizde rahatlıkla kullanabileceğiniz kolye yapmış olduk.


Her şeyi çözecek, yapacak olan sizsiniz.
Elinizdekileri değerlendirmeyi mutlaka bilin.Yarın çok geç olabilir.
Bir hobi kazanmak istemez misiniz? 
Geri dönüşüm size çok iyi gelecek,hem çevrenize hem kendinize fazlasıyla yarar sağlamış olacaksınız.
Vaktinizi değerlendirmek için en güzel çözümlerden biri olduğunu düşünüyorum.
Denemekten zarar gelmez,pişman olmayacaksınız.  
Bizi takip ederek elimizdeki az ve kolay bulunabilen malzemeyle neler yaptığımızı göreceksiniz.
Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyoruz.


Herkese kucak dolusu sevgiler,İyi geceler:)))
Sevgiyle Kalın:))















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder