5 Aralık 2014 Cuma

ŞIK KOLYE TASARIMI !





Herkese bir kış akşamından merhabalar olsunnn:))
Bugün size eski kopmuş halhalım ve rengi solmuş kolyemden oluşturduğum kolyeyi size tanıtmak istiyorum.
Hem günlük, hem de özel günlerinizde rahatlıkla kullanabileceğiniz şık ve yapımı gayet kolay bir kolye.

      MALZEMELER
Eski kopmuş halhal(zincirleri ve boncuklarından yararlandım)
Eski bir kolye(metal ürünlerinden ve boncuklarından yararlandım)
Küpe için 2 adet tutacak(klips)
Zincire boncukları takmak için bir miktar halka
Kargaburnu

 Evettt.... Masrafsız ve az  malzemeyle güzel işler başarmak için her zaman burada sizinle birlikte olacağız.

Gelelim yapılışına...

Kolyemin zincir kısmını tamamen olduğu gibi aldım.
Boncukları halkalar yardımıyla birbirine taktım.
Uzunlu kısalı, zincire belirli bir düzen içerisinde yerleştirdim.
Boncukların aralarına halhalımdan çıkardığım çiçek şeklindeki metalleri de yerleştirdim.
Sağ ve solun eşit şekilde olduğundan emin olduktan sonra tam orta kısmına daha uzun boncuklu kısımdan taktım.
Tabi ki benim yaptığım şekli kendi zevkinize göre düzenleyebilirsiniz.
Ardından artan boncuklarım ve malzemelerimle küpe yapmaya karar verdim.
Yine aynı şekilde kolyede uyguladığım işlemi küpe içinde uyguladım.
2 3 kat boncuklu zincir taktıktan sonra küpe klipsine geçirip yapım işlemini tamamladım.

Eldeki imkanlardan ortaya bişeyler çıkarmak oluşturmak her zmzn işçin insana iyi gelecektir ve mutlu edecektir.

Biz de bunu düşünerekten aynı zamanda "ESKİ" olgusunu ortadan kaldırmak için sizlerle bu küçük yuvamızda, blogumuzda buluşmak istedik.
Unutmayın eski eşya yoktur,eskimeye yüz tutulmuş eşyalar vardır.

Her şey sizin elinizde sadece yapmanız gereken bunun farkına varabilmeniz...

İyi geceler herkese, biz sizin için buradayız sizi de görüşleriniz için bekliyoruz...

Hoşçakalınnnn:))))


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder